for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Har nettopp startet opp med Payroll og ser at det har mange mangler for oss som har timelønte. Vi har lønnskjøring den 10 i måneden etter. Dvs timer november blir utbetalt i desember. Ser nå at fravær for sykt barn i november blir overført til lønn i desember retroaktivt. Det vil da si at a-melding for november blir korrigert. Nå ser jeg i tillegg at fravær for sykt barn i desember, også blir lagt inn på lønn for november. Det må da gå an å få til en annen ordning på dette. Jeg skal ikke ha med fravær for desember på lønn for timer i november. Her må dere få inn et valg om automatisk eller manuell overføring. Det må også kunne gå an å få til å gi beskjed til systemet at november lønn er november lønn og ikke desember selv om den blir utbetalt da. Og nei, jeg kan ikke kjøre lønn den siste i måneden for å unngå dette.
Du må være en registrert bruker for å legge til en kommentar her. Hvis du allerede er registrert, vennligst logg inn. Hvis du ikke har registrert deg ennå, kan du registrere deg og logge inn
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101