avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Delta på Lønn- og personalkonferanse i Trondheim

Kirsti Eriksen

Britannia_350x273.jpgAlt om lønnsoppdatering og årsoppgjør i ærverdige omgivelser på nyoppusset Britannia Hotel. Bli med på faglig, sosial og hyggelig samling til Trondheim 22. - 24. Oktober

Lønnskonferanse er superhyggelig synes vi som jobber med kurs i Visma. I år gleder vi oss ekstra til turen til Trondheim, og til å oppleve det nyoppussede Britannia Hotel. Alle rommene er DeLux, hotellet skal ha et meget bra kjøkken og spa’et ser skikkelig lekkert ut. 

Faglig sett tilbyr vi samme innhold som på Lønnsforum høst. Regeloppdatering og nyheter i programvare. Se fullstendig agenda og program for dagene her.

Etter arbeidstid, så skal vi spise og drikke godt, det er avsatt rom for egentid, eller du kan være med på guidet omvisning i Nidarosdomen. Det er bare hyggelige folk på våre konferanser. Det er lett å komme i prat om alt fra stort og smått, til faglige utfordringer både med lønnskollegaer fra andre selskaper og med oss i Visma. 

Sven Ivar Lønneid, Ivar Grøndahl, Kenneth Solbakken Skogen, Madelen Waatsveen, Ronny Aukrust, Anne Guro Øverlier og jeg fra Visma, skal til Trondheim. I disse dager  planlegger Ivar quiz og Anne Guro har booket et meget bra underholdningsinnslag under festmiddagen.

Vi har har booket 70 plasser så her er det førstemann til mølla. Per i dag (9. September) er det 35 ledige plasser igjen. Så fort deg å bestille da:-)

Se her for fullstendig agenda og program for dagene>>