inrichten dienstreizen voor de app
Ik ben voor het eerst de app aan het inrichten. Nu lopen bij ons de dienstreizen...
Meerdere bijlagen bij een onkosten declaratie
We hebben sinds gisteren de declaratie van onkosten via de app aan staan. Bij de...
Declaratie beeldschermbril
Wij hebben nu aanvraag/declaratie beeldschermbril via Self service.Ook deze decl...
Declaratie doen namens iemand anders (obo: on beha...
Goedemiddag, Omdat we naar de deadline van de ingebruikname van de nieuwe declar...
Wanneer Youforce gebruikersaccount verwijderen?
Wanneer een medewerker uit dienst gaat, zetten wij het Youforce account om naar ...
Meerdere Categorieën beheren
Je hebt nu bij configuratie declaraties het volgende:Wij zouden graag zelf categ...
Verlof opnemen in de app geeft regels met nuluren
Onlangs hebben we toegang gekregen tot verlof in de Youforce App. We zijn nu aan...
Inloggen in de YF app lukt niet
Als ik uitlog uit de app en opnieuw wil inloggen gaat het scherm niet verder na ...
Medewerkers die onder het vangnet vallen icm ziekm...
Heeft er iemand een oplossing voor medewerkers die onder het vangnet vallen en z...
Youforce app na uitidienst treding - overzetten va...
Wij zijn bezig met de implementatie van de Youforce app. Deze app willen wij lat...
Adres wijzigen via de app verkeerd formulier
Dag, Ik kom er per toeval achter dat wanneer iemand zijn adres via de app wijzig...
leasefiets en reiskosten woon-werk via de gewerkte...
Op de dagen dat de werknemer met de leasefiets naar de zaak reist, mag geen onbe...
Probleem aanmelden app sinds aanpassing SSO
Wij hebben problemen met het aanmelden van de app sinds wij de nieuwe SSO hebben...
Voorbeeldbestand aanvullende verklaring hypotheek
Hoi, Is er ook een voorbeeldbestand beschikbaar voor een aanvullende verklaring ...
Inloggen SSO na migratie Visma Connect
Wij hebben vorige week vrijdag de migratie naar Visma Connect uitgevoerd voor in...
Bulk controleren declaraties
Wij zijn bezig met de inrichting van de app. Een onkostendeclaratie moet gecontr...
Declaratie Toewijzen mislukt
We hebben de declaraties ingericht voor de app met als 1e en enige controle de r...
Informatie bij indienen declaraties in de app
We willen in de declaraties aangeven dat er uiterlijk ingediend mag worden in he...
Controle stappen wijzigen in configuratie declarat...
Iemand al ervaring met het wijzigen van controle stappen in configuratie declara...
Aanvragen werkgeversverklaring bij meerdere dienst...
Wij zijn sinds vorige week 'live' met het aanvragen van de werkgeversverklaring ...
Medewerkers kunnen geen thuiswerkdagen opgeven, al...
Op de valreep blijkt dat enkele medewerkers bij ons geen thuiswerkdagen kunnen o...
Inloggen YouForce app met Visma connector en Pinco...
Wij zijn nu volop bezig met de Youforce app, maar zien op dit moment als wij met...
YF app declaraties , 1e controle door managementas...
Bij inrichting declaraties via de app de volgende vraag. Bij KM declaraties will...
Rol toekennen aan extern salarisbureau
Hallo,Ik ben bezig om de declaratie module van de Youforce app in te richten, wa...
Tijd melding nieuwe salarisstrook / jaaropgave
Via de Youforce App krijg je (indien ingesteld) een melding wanneer een nieuwe s...
YF verzuim app voor Secretaresse
Dag allen, Is het ook mogelijk om een secretaresse toegang te geven tot de verzu...
Uren opnemen zonder verlofrecht
Bij een aantal klanten merk ik dat er regelmatig een onderdeel Plus- en minuren ...
Maximum bedrag per jaar
Ik wil bij een onkosten declaratie in de app een maximum bedrag per jaar aanhoud...
Gewerkte dagen - Mogelijkheid om specifieke dagen ...
Goede morgen, Is er een mogelijkheid om beperkingen in te stellen m.b.t. dagen ...
Inzien mutaties wijziging bankrekeningnummer en bl...
Een medewerker met een bewindvoering of loonbeslag heeft haar bankrekeningnummer...
Handleiding Validatie (onderdeel Youforce tegen fr...
Visma|Raet draagt graag bij aan het voorkomen van fraude. Denk aan fraude met diploma's of BIG-registraties. Meer informatie over ons intiatief is te...
(BijgewerktBIG: Vastlegging van gegevens op persoons- of dien...
De rubrieken die in de handleiding staan beschreven voor de BIG zijn allen op dienstverband niveau. Dit is gedaan omdat: Er bij meerdere dienstverban...
Hoe kan ik declaraties controleren voordat ze vewe...
Hoewel uit de praktijk blijkt dat de meeste klanten door middel van steekproeven achteraf, de variabele mutaties (declaraties) controleren hebben we e...
(BijgewerktHandleiding Youforce app & desktop 'Aanvragen & up...
Dit document is bedoeld voor functioneel beheerders van organisaties die zowel in de Youforce app als in Youforce op de desktop gebruik maken van aan...
(Bijgewerkt.
Bestaat al- 4 reacties
- 0 kudos
Standaardtekst bijzondere ziekmelding wijzigen
Nieuw- 0 reacties
- 0 kudos
Feitelijk bevallingsdatum vanuit de App registrere...
Nieuw- 4 reacties
- 31 kudos